18 jan 2013

En dag på mässan...

 I går var jag som sagt på Formex! Det blev en intensiv dag med många möten, intryck och framförallt...vårkänslor!!!
 Fina ljus från Munio Candela!
 ( som du hittar i Bersån...)
 Himla snyggt marockanskt kakel ! Från Marrakech Design. Och i bland är det ju bra fint med gult alltså...
 Lökfrossa!
 Stylisten Tina Hellberg hade skapat en vårig atmosfär vid entrétorget. Lättöverskådligt och tilltalande!
 Blommor,blommor,blommor! Mer än någonsin faktiskt! 
Ett hopp om vår och härliga tider som komma skall... 
Och så föll jag lite extra för dessa fina vaser från Happy STHLM.
 Blåa toner syntes överallt! Och det är ju något jag alltid fastnar för...
 ...som här, hos bästa Sthål som presenterade nya färger och former på sin fina keramik! Blått, lime och svagt rosa kommer dyka upp lagom till sommaren!

 Återigen lite blomsterfröjd!
 En favorit bland Young Designers var Tovelisa med sina fina illustrationer!
 Underbar choklad från Vietnam i fantastiskt snygga förpackningar! ( fast urusel bild...)
Och till sist, nya spännande dofter från bästa Maria! Denna med doft av läder fastnade jag för! 


...och som vanligt önskar man att man varit lite mer flitig med kameran...men några bilder blev det ju i alla fall!

6 kommentarer:

Lina sa...

Tack för att du delger oss som inte är där. Fint!

Sofi sa...

Å så mycket härlig inspiration!
Tack!

Kram på dig

Lotta i USA sa...

Så mycket läckert!!

Blått och gult....det dras jag också till (och sköna doftljus ;)

Kram o trevlig helg!

PIAZZAN sa...

tack för att du delar med dig ......mycket fint !!

Kram

Pernilla

Queen of Kammebornia sa...

Så mycket härlig vårinspiration!

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hallojs!

Åh vilka dagar i Sthlm du måste ha haft?:) Formex ä ju såå härligt spännande!
Har en fråga? Hyr ni ut i sommar? I sådana fall undrar jag om det är ledigt v.27?:) Trivdes såå bra!:)
Hoppas allt är bra på Gotland? kram från Värmland

Skicka en kommentar