15 juli 2013

Långväga gäst

 I dag har jag haft himla trevligt finbesök i Bersån!
Det hela började för någon vecka sedan då det damp ner ett mail från Japan i inkorgen! En tjej vid namn Chieko skulle besöka Gotland för en dag och ville gärna titta förbi Bersån! Och såklart ställer man upp då! Så i dag for jag in till Visby för att hämta henne, vi åt lunch och sedan fikade vi i Bersån!
 Efter det for vi runt på den gotländska landsbygden i min gamla Mustang...
...och stannade lite här och var för att fota! 

Vi skrattade, pratade om lamm, papper, blommor och inredning...och vips så hade flera timmar passerat!
Och nu sitter jag här med fina presenter ända ifrån Japan, (några inslaget i så vackert papper att man knappt vill öppna) och drömmer mig bort till Tokyo!!

Kika gärna in på Chieko´s blogg här!

2 kommentarer:

AK. Keramik Form-Design sa...

Helt otroligt häftigt,
och så roligt.....och så spännande.
Vilken lycka att bli guidad av dig på ÖN.
Men ska man inte öppna presenterna framför sin Japanska gäst?

Berså sa...

Oj! Det vet jag faktiskt inte....men det gick bra ändå hoppas jag! :)

Skicka en kommentar